Altalena

View Original

Υπερκινητικότητα: Πιθανές αιτίες και συμβουλές (Μέρος 2)

Για να καταλάβουμε καλύτερα για ποιο λόγο ένα υπερδραστήριο παιδί αναζητά συχνά και έντονα ερεθίσματα θα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τη σχέση μεταξύ συμπεριφοράς, μάθησης και αισθητηριακής επεξεργασίας ή ολοκλήρωσης.

Ας δούμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε ένα υπερκινητικό παιδί...


Πηγές

Bundy, A.C., Lane, S.J., Myrray, E.A. (2002). Sensory Integration: Theory and Practice (2nd ed). Philadelphia: F.A.Davis.

Kranowitz, C.S. (2005). The out-of-sync child: Recognizing and coping with sensory integration dysfunction. New York: Perigee.

Trott, M.C., Laurel, M.K., & Windeck, S.L. (1993). SenseAbilities: Understanding sensory integration. Tucson, AZ:Therapy Skill Builders.

Williams, M. S., Shellenberger, S. (1994). “How does your engine run?”: A Leader’s Guide to the Alert Program for Self-Regulation. Albuquerque: Therapy Works, Inc.

 

See this gallery in the original post