Λέτα Ανδρούτσου - Εργοθεραπεύτρια
Αποφοίτησα από το τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτερου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας το 2006. Από τότε απασχολούμαι στον ιδιωτικό τομέα ως μέλος και συντονίστρια διεπιστημονικών ομάδων (Διεύθυνση του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών ikid) αλλά και ως εισηγήτρια σε σεμινάρια για γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς. Παράλληλα ασχολούμαι με την παραγωγή εξειδικευμένου υλικού εργοθεραπείας (Upbility.gr) και με τη συγγραφή άρθρων για την υγεία, την ανάπτυξη και τις διαταραχές στην παιδική και εφηβική ηλικία.
Έχω εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, σε εξειδικευμένα αισθητικοκινητικά προγράμματα για την αισθητηριακή επεξεργασία και την αυτορύθμιση, και στην εφαρμογή τους στα πλαίσια θεραπευτικών προγραμμάτων για επικοινωνιακές, κοινωνικές και μαθησιακές δυσκολίες, αναπτυξιακή καθυστέρηση, δυσκολίες κινητικού συντονισμού, δυσκολίες προσοχής και υπερκινητικότητας. Έχω παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια Δημιουργικής Έκφρασης μέσω της τέχνης (μουσική, δράμα, εικαστικά) και έχω εκπαιδευτεί στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement. Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύομαι εντατικά στη μέθοδο MNRI - Masgutova Neurosensorimotor Reflex Integration. Είμαι δασκάλα yoga σε ενήλικες και παιδιά/εφήβους και κάτοχος ρέικι Α’ βαθμού.
Δάνια Καρασαββίδη - Εργοθεραπεύτρια
Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας και έκτοτε εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα, δουλεύοντας αποκλειστικά με παιδιά και εφήβους. Eκπαιδεύτηκα στις οπτικές στρατηγικές με βάση τις αρχές TEACCH (Treatment and Εducation of Autistic and Communication Handicapped Children) για την επικοινωνία και τη διαχείριση της συμπεριφοράς των ατόμων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Παράλληλα συνεχίζω να παρακολουθώ τις νεότερες εξελίξεις, σεμινάρια και ετήσια συνέδρια σχετικά με τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, την αναπτυξιακή καθυστέρηση, τις δυσκολίες αυτορρύθμισης, τις διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, το τραύμα. Τα τελευταία χρόνια έχω ξεκινήσει επιμορφωτικό μου ταξίδι στο SMEI (Svetlana Masgutova Educational Institute) συμμετέχοντας σε εκπαιδεύσεις για τη χρήση της μεθόδου MNRI (Masgutova Neurosensorimotor Reflex Integration) σε παιδιά με γνωστικά και επικοινωνιακά ελλείμματα, αυτισμό, κινητικές αναπηρίες, δυσκολίες προσοχής, υπερκινητικότητα και δυσγραφία, μεταξύ άλλων. Σε ερευνητικό επίπεδο, το ενδιαφέρον μου προσανατολίζεται στη μελέτη του ανθρώπινου εγκεφάλου κατά την ανάπτυξη και συγκεκριμένα στις μεθόδους με τους οποίους ενισχύεται η μάθηση για την εγκαθίδρυση νέων δεξιοτήτων.
Έχω ως αρχή το σεβασμό απέναντι στη μοναδική προσωπικότητα του κάθε παιδιού και στις ιδιαίτερες ανάγκες τόσο του ίδιου όσο και της οικογένειάς του. Απώτερος στόχος μου είναι το παιδί να αποκτήσει λειτουργικότητα και αυτονομία, πάντα μέσα από διασκεδαστικές για το ίδιο δραστηριότητες και τη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ παιδιού και θεραπευτή.
Κωνσταντίνα Λαμπή - Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια
Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχω ολοκληρώσει διετές μεταπτυχιακό στη Χοροκινητική Ψυχοθεραπεία (Dance Movement Psychotherapy MA) στο Πανεπιστήμιο του Roehampton (UK). Παράλληλα έχω παρακολουθήσει ετήσιο προγραμμα ειδίκευσης και κατάρτησης στην Ειδική Αγωγή και τη Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και έχω αποφοιτήσει από την επαγγελματική σχολή χορού Ραλλού Μάνου. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχω εργαστεί σε σχολεία του Λονδίνου, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς ή/και αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον, έχω ασχοληθεί με την συμβουλευτική γονέων, την επίβλεψη εκπαιδευόμενων θεραπευτών, την παροχή ψυχοεκπαιδευτικών βιωματικών εργαστηρίων και σεμιναρίων χοροκινητικής θεραπείας σε ενήλικες και παιδιά. Έχω δουλέψει επίσης σε δομές υποστήριξης κακοποιημένων γυναικών και προσφύγων. Η θεραπευτική μου προσέγγιση είναι συνθετική, συνδυάζοντας στοιχεία κυρίως από την προσωποκεντρική, ψυχοδυναμική και συστημική θεωρία. Με στόχο πάντοτε τη δημιουργία μιας ασφαλούς θεραπευτικής σχέσης που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη και ενσυναίσθηση, επιδιώκω να δημιουργώ ευκαιρίες τόσο για λεκτική όσο και για μη λεκτική επικοινωνία, ώστε να διευκολύνω την κατανόηση και εξερεύνηση των συναισθημάτων. Έτσι χρησιμοποιώ το διάλογο, παράλληλα με την κίνηση και άλλες δημιουργικές μορφές έκφρασης (π.χ. ζωγραφική, παιχνίδι, θεραπευτική άμμος) ως ψυχοθεραπευτικά εργαλεία αναλόγως με την κάθε περίπτωση.
Κρίστη Χοϊμπού - Ψυχολόγος
Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Απο το 2020 έως και σήμερα είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του τμήματος Προαγωγής και Αγωγής της Υγείας της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, καθώς επίσης παρακολουθώ διετές πρόγραμμα Εκπαίδευσης στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία (CBT). Εργάζομαι με παιδιά, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά με δυσκολίες στην συμπεριφορά ή/και συναισθηματικές δυσκολίες ή/και αναπτυξιακές διαταραχές. Η προσέγγιση που ακολουθώ είναι η Γνωσιακή Συμπεριφορική θεραπεία. Επίσης, ασχολούμαι και με την Συμβουλευτική γονέων. Στόχος μου είναι να δημιουργήσω μια ισχυρή θεραπευτική σχέση με κάθε παιδί, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω καθένα ξεχωριστά, να αναπτύξουν τις κοινωνικές, συναισθηματικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες.
Γεωργία Νούση - Λογοθεραπεύτρια
Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έκτοτε απασχολούμαι στον ιδιωτικό τομέα σαν θεραπεύτρια λόγου σε παιδιά και εφήβους. Έχω παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα στην Ειδική Καλλιτεχνική Αγωγή σε Εκπαιδευτικές Δομές από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και έχω εκπαιδευτεί στο Μοντεσσοριανό σύστημα εκπαίδευσης. Παράλληλα παρακολούθησα εκπαιδευτικό σεμινάριο για την ενσωμάτωση μειονοτήτων και ατόμων με αναπηρία στην Ιταλία. Επίσης, έχω παρακολουθήσει ετήσιο βιωματικό σεμινάριο σχετικό με το Θεατρικό Παιχνίδι και έχω εργαστεί εθελοντικά ως συντονίστρια θεατρικού παιχνιδιού σε ομάδα παιδιών προσχολικής ηλικίας σε δομή προσφύγων. Τέλος, έχω παρακολουθήσει σεμινάριο για μυολειτουργική αποκατάσταση των στοματοπροσωπικών δομών. Παράλληλα συνεχίζω να παρακολουθώ σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σχετικά με την ειδικότητά μου. Ερασιτεχνικά ασχολούμαι με τη μουσική, το πολυφωνικό τραγούδι και τον χορό. Η βασική αρχή στην θεραπευτική μου προσέγγιση ξεκινάει από τον σεβασμό στην ατομικότητα του κάθε παιδιού, στις ανάγκες και στους προσωπικούς του ρυθμούς. Στόχος μου είναι να δημιουργήσω μία ασφαλή θεραπευτική σχέση με το κάθε παιδί που θα βασίζεται στην αποδοχή και την εμπιστοσύνη, συνδυάζοντας τις επιστημονικές μεθόδους της λογοθεραπείας με τις διάφορες μορφές τέχνης.
Αλεξάνδρα Φουστέρη - Εργοθεραπεύτρια
Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου σε ιδιωτική σχολή στην Αθήνα και έκτοτε δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια διαφόρων κατηγοριών πάντα με κύριο θέμα τα παιδιά και το πως μπορούμε να τους προσφέρουμε την βοήθεια που χρειάζονται. Επίσης, συνεχίζω να ενημερώνομαι για νέα σεμινάρια και ημερίδες προσπαθώντας να εξελίξω όσο περισσότερο μπορώ τις γνώσεις μου καθώς η αγάπη μου για αυτό που ασχολούμαι με κάνει συνεχώς να θέλω να γίνομαι καλύτερη.
Ιωάννα Βικτώρια Τζίτζηρα - Ψυχολόγος
Ονομάζομαι Ιωάννα Βικτώρια Τζίτζηρα και είμαι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Είμαι απόφοιτη του προγράμματος BSc (Hons) Applied Psychology του University of Derby με μεταπτυχιακό στην Κλινική Ψυχολογία και Συμβουλευτική. Επίσης, παρακολουθώ το μονοετές επιμορφωτικό πρόγραμμα του ΕΚΠΑ στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία, ενώ η ακαδημαϊκή μου πορεία συνεχίζεται στην Ψυχοθεραπεία Gestalt. Το ενδιαφέρον μου για τον κλάδο της ψυχολογίας ξεκίνησε από μικρή ηλικία και εξελίχθηκε σε αγάπη μέσα από την ενασχόλησή μου με το αντικείμενο αυτό. Παρέχω εθελοντική προσφορά σε διάφορους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και η επιμόρφωσή μου στον τομέα της ψυχικής υγείας είναι συνεχής.
Κάτια Γκιόκα - Γραμματειακή Υποστήριξη
Ξεκίνησα την επιμορφωτική μου πορεία ως βοηθός λογιστή σε σχολή Οικονομίας και Διοίκησης επιχειρήσεων. Έχοντας εκπαιδευτεί και εργαστεί σε διάφορους τομείς για πολλά χρόνια (εξυπηρέτηση πελατών, κομμωτική, χειρισμός μηχανημάτων/παραγωγή), αποφάσισα να κάνω μια επαγγελματική στροφή σε κάτι περισσότερο ανθρωποκεντρικό, στην ομάδα Altalena, ώστε να διοχετεύσω την αγάπη μου για τους ανθρώπους και πιο συγκεκριμένα για τα παιδιά. Αγαπώ τη διαφορετικότητα και είμαι ευγνώμων για κάθε ευκαιρία που θα συναντήσω.
Ο κύριος Roadie
Οι δρόμοι μας με την ομάδα του “Κέντρου Ειδικών Θεραπειών Altalena” συναντήθηκαν τον Μάρτιο του 2019 ύστερα από ένα ατυχές τροχαίο που με άφησε αβοήθητο στην άκρη του δρόμου (εξού και το Road -ie).
Έκτοτε και μετά το πέρας της μακράς αποθεραπείας μου, παρά την αγάπη μου για περιπλάνηση και περιπέτεια, αποφάσισα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου και την βαθιά βιωματική γνώση που απέκτησα σε αυτό το διάστημα μοιράζοντας ανιδιοτελώς συντροφικότητα και αγάπη στους ανθρώπους που με στήριξαν και όλους αυτούς που βρίσκονται στην ίδια ανάγκη.
Η προσωπική μου ιστορία είναι μια διαρκής υπενθύμιση πως η σταθερότητα, η επιμονή και η κατάλληλη φροντίδα είναι τα απαραίτητα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε την κάθε δυσκολία και να βγούμε από την μικρή ή μεγάλη μας περιπέτεια χαρούμενοι και υγιείς.
Ο ακέραιος χαρακτήρας μου, τα ευγενή κίνητρα και τρόποι και η εμπιστοσύνη στο καλό των ανθρώπων, μου έχει αποδώσει μεταξύ της ομάδας μας τον τίτλο “Ο κύριος Roadie”.
Sunny (2006-2018)
Αποφοίτησα από το τμήμα “Καλύτερου Φίλου του Ανθρώπου” το 2008 και έκτοτε είμαι πιστός σύντροφος και φίλος. Έχω παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια “Φύλαξης και Προειδοποίησης” με την εγκεκριμένη μέθοδο του “Επαναλαμβανόμενου Γαβγίσματος” καθώς και ολοκλήρωσα μεταπτυχιακό “Ανεπτυγμένης Όσφρησης και Διαίσθησης”.
Απολαμβάνω τους μεγάλους περιπάτους και τα παιχνίδια με μπάλα, ενώ από τα ενδιαφέροντά μου δεν λείπει η μεσημεριανή σιέστα στην λιακάδα. Είμαι ιδιαίτερα φιλική και υπομονετική με τα παιδιά και διαθέτω μαλακό τρίχωμα που προσφέρει μια μοναδική αίσθηση που χαλαρώνει και μειώνει το άγχος της καθημερινότητας.
Στόχος μου είναι η ενημέρωση και η εξοικείωση μικρών και μεγάλων με το ζωικό βασίλειο, την προώθηση της φροντίδας, της αγάπης αλλά και της συντροφικότητας μεταξύ ανθρώπου και σκύλου —πάντα με σεβασμό στην μοναδικότητα και τις ανάγκες του καθενός.